Gastenboek
345 berichten.
Beste Eric,
Op 26 oktober jongstleden heb je bij ons opgetreden in verband met onze 70e verjaardag.
Jij hebt er voor gezorgd dat het een heel gezellige avond was. Je speelt fantastisch gitaar en daarbij een mooie stem en heerlijke muziek. Langs deze weg willen wij je bedanken mede namens onze gasten die ook erg over je te spreken waren.
Wij wensen je nog vele muzikale jaren en wellicht tot ziens!
Hartelijke groeten van Marianne en Jos
zaterdag 23 Nov 2019
Ons 40 Jarig Huwelijk gevierd in Zwartebroek bij de Belleman.
Via Google Eric gevonden site zag er leuk uit we dachten gaan we proberen.
Wat heeft hij er een Top feest van gemaakt met onze Familie en vrienden.Positief reactie's voor Eric zijn goeie muziek en entertainment hoe hij de mensen op de vloer kreeg van de gasten.Toppie heel erg bedankt Eric.Groetjes ons
Hoi Erik, dit was de tweede keer dat je bij ons was. Eerst voor Sarah en nu voor ons 25 jarig jubileum. De eerste keer was al geweldig dan is het moeilijk de tweede keer dit te overtreffen. Maar je hebt het geflikt!! Wat een sfeer van 20.00 tot 1.30. De dansvloer stond vol met alle leeftijden. We hebben de dagen na ons feest ook veel positieve reacties gekregen over jou.!!! We geven je een dikke 9. En waarom geen 10?? We houden die open voor de derde keer.!! Nogmaals bedankt Erik en zeker tot later!!!!
Hi Eric
wat een super feest heb jij hier van weten te maken. Iedereen was super enthousiast. Top, Top, Top
hallo eric wat hebben we genoten van ons feest 3 x 65 jarige.
bedankt voor de muziek iedereen vond je geweldig
bedankt xx
Hallo Eric Ekkerman,
Wat een mooi trouwfeest hebben we gehad, en daar kunnen we op terug kijken xxx
Eric, leuk dat je de foto's hebt gebruikt op jouw site.
Het was ook wel weer een hele leuke avond, bedankt voor de gezelligheid.
via de Whatsapp;
Dag Eric, ben jij goed thuis gekomen? Wij vonden het een top feest, hartstikke bedankt voor jouw bijdrage in het geheel, super gedaan๐๐๐๐
Gr. Roel en Agnes Gielians
Gisteren onze 40 jarig huwelijksfeest gevierd met de fantastische muzikale begeleiding van Eric.
Super goede muziek, geweldige zanger en hij maakte mede ons feest geweldig!!
Bedankt Eric ๐
Eric, het was in รฉรฉn woord fantastisch, ondanks dat het in het begin behelpen was vanwege de regen.
het is een super avond geworden met een rasartiest.
Onze dank is groot.
Met vriendelijke groet, Peter en helga
Op zaterdag 29 juni 2019 hebben mijn vrouw en ondergetekende ons 40 jarig huwelijk gevierd. Eric heeft ondanks de hitte iedereen op de dansvloer gekregen. De sfeer was deze avond super. Eric nogmaals bedankt voor je optreden.
Met vriendelijke groet,
Hans van den Berg
Eric heeft het 50 jarig huwelijksfeest van mijn ouders super verzorgd. Van hits uit de jaren 60 en 70 tot Hollandse meezingers. Voor ieder wat wils...
Mede dankzij Eric kijken mijn ouders terug op een zeer mooie avond. Bedankt๐๐ป
Hoi Eric, dank je wel! Ik heb mede dankzij jou een top avond gehad gister. ๐๐
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
Hai Eric, Bedankt voor je optreden. We hebben echt enorm genoten van jou muziek. Je kan bijzonder goed de sfeer aanvoelen en er een geweldig feest van maken. Bedankt. Het was echt Top!!! Boyd en Nazieran
Hoi Eric,
Super bedankt voor dat jij het op mijn 60 ste verjaardag zo gezellig hebt gemaakt!
Echt iedereen kreeg je op de been !
En je repertoire is ook uitgebreid!
Er werd zelfs gezegd dat Rene Froger wel thuis kon blijven!
Ik weet zeker dat je de volgende keer weer bij ons wordt gevraagd!
Bedankt en graag tot een volgende keer
Groetjes Corrie
Hoi Eric, Wat heb ik afgelopen zaterdag genoten bij het feest van Piet en Bianca. Was leuk...
Eric in รฉรฉn woord geweldig 11/5 te wervershoof.
Wat speelde jij goed zeg. Wat een talent.
Ook onze feestgangers hebben enorm van je genoten.
Je zorgde ervoor dat iedereen genoot en speelde lekkere dans, rock en Nederlandstalige muziek, voor ieder wat wils.
Heel erg bedankt!!!
Groetjes Piet en Bianca
Hoi Eric, wij hebben enorm genoten van jouw fantastische optreden! Na het feest op de Komhoeklaan in Hoogland,vroeg iedereen zich af: wie is die geweldige zanger???Top! top! top!
Eric, je optreden was geweldig! Iedereen heeft genoten van jouw zangtalent en je gave om er voor jong en oud een super dansfeest van te maken. Heel erg bedankt! Groetjes Peter en Astrid
Eric, nog heel erg bedankt voor jou geweldige bijdrage aan mijn 60ste verjaardagfeest. Het was geweldig!! Ik kreeg van mijn gasten lovende berichten over jouw manier van optreden dus dat was helemaal top. Bij een volgend feest zal ik je zeker weer bellen.
Ons verassingsfeest op 6 april 2019 was geweldig. Mede door de geweldige muziek verzorgt door Eric.de hele avond dansen en polonaise. Zowel Engels als lekker Hollands.helemaal top.als we weer eens een feestje geven is Eric zeker voor ons weer van de party.Nogmaals bedankt en groetjes van Carine en Bert.
Hoi Eric. Bij deze willen we jou nog bedanken voor een super trouwfeest afgelopen vrijdag in het Catshuis te Leeuwarden.Wat doe jij dit geweldig. Bij een volgend feest gaan we jou zeker weet bellen.Groetjes Jorine en Patrick
ik ben gek van muziek en dansen dus op aanraden van vrienden Erik geboekt op mijn feest, Zou het zo weer doen en heel veel positieve reacties gehad. De avond was heel gezellig en veel te snel voorbij bedankt Ria
Hoi Eric, bedankt voor je muzikale begeleiding op ons feest in het Fortuin in Wervershoof. Wij hebben er erg van genoten. We zijn heerlijk aan het nagenieten. Veel enthousiaste apps en reacties gehad Groeten Marco en Yvonne Grent
Martien enRiet Binneveld uit Vianen schreef op 21 oktober 2018 om 13:00:
Hallo Eric, het was een zeer geslaagd feestje mede namens jou inbreng en goede variatie in muziek. Gezellig voor jong en oud. Leuke babbel en interactie met publiek. Zeker een aanrader om ieder feestje tot een geslaagd feestje te maken. Vriendelijke groeten uit Vianen van Martien en Riet.
Hoi Eric, was mooi feestje, bedankt voor de gave muziek en veel succes met alles. Groetjes Gert en Jeannette
(middels Whatts app) We wilden je nog even bedanken voor ontzettend leuke avond die jij voor ons verzorgde , jij hebt ons feest tot een onvergetelijk avond gemaakt, het was helemaal top๐ erg leuke reacties gehad, we rollen nu pas in bed , jij bent vast nog niet thuis, voor straks welterusten
Sarah feest bij cafรฉ Titus in Twello 15-09-2018. Beste Eric bedankt voor je bijdrage aan ons mooie feest. Wij hebben erg genoten en veel plezier gehad. Ook goede en leuke reacties gekregen over de zangkwaliteiten van jou. Bedankt groetjes Monique en Theo.
40 jarig huwelijksjubileum, 31-08-2018, Dordrecht Beste Eric. Heel erg bedankt voor jouw bijdrage aan ons geweldige feest. Je bent een rasmuzikant met een geweldig repertoire. Van U2 en Pink Floyd tot Jan Smit en Guus Meeuwis om maar eens iets te noemen, Voor iedereen is er iets bij. Onze gasten en wij hebben ontzettend genoten van je zang en gitaarspel. We hopen dat je nog heel veel feestavonden tot een succes mag maken.
Ik had 27 juli 2018 mijn Sarah feest op de warmste dag van het jaar, maar Eric heeft met zijn muziek er toch voor gezorgd dat iedereen op de dansvloer stond.
Het was een prachtig Sarah feest met alleen maar positieve reacties.
Eric heel erg bedankt voor je bijdrage aan het mooie Sarah feest.
Reacties via facebook op Emst 28-07-2018;
Elly Vinke ยท
Het was erg gezellig!! Je hebt de stemming er goed in gebracht. Bedankt ๐ ๐๐ป
Yvonne van Laar Het was super bedankt voor je muzikale inzet op ons feestje toppie ๐
Derk-Jan Bosman Was top voor mekaar. Bedankt ๐
Gerrit Bosch Eric het was top bedankt voor de mooie muziek en gezelligheid.
Riekie Veeneman Wilmink Je bent een topzanger๐
Evelien Nijhof Mooie muziek, goed gezongen Eric ๐
Eric, nogmaals bedankt voor je muzikale bijdrage op ons feest! Het was echt top!
Zondag een super leuk feest gehad! De muziek was top! Eric bedankt!
Wij hebben 23 juni ons 40 jarig huwelijk mogen vieren, op een prachtige locatie de Schildhoeve in Fluitenberg.
Met de muziek van Eric is dit voor ons, onze kinderen, kleinkinderen en gasten een onvergetelijke avond geworden.
Super bedankt voor jou bijdrage.
Erik heeft afgelopen zaterdag 16 juni op ons feest gespeeld. Mede dankzij hem was het een groot succes. Hij zingt geweldig en voelt de zaal haarfijn aan. Ook de gasten waren zeer enthousiast. Een volgende keer vragen we hem weer! Dank Erik
Erik mede dank zij jouw muziek was ons 40-jarig huwelijksfeest een gezellig feest.
uit schreef op 27 april 2018 om 14:19:
Gisteren, 26 april, ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd. Een zeer geslaagd feest mede door de muziek en zang van Eric..
Het was 14 april 2018 een super feest voor ons 40 jarig huwelijksjubileum.Hartelijk dank,Eric!
Beste Eric,
Je hebt mijn 65 jarige verjaardagsfeest tot grote hoogte weten te brengen. Je bracht de juiste muziek op gezette tijden.
Meer dan lof van onze gasten ontvangen.
Wij kunnen je op zeker aanbevelen voor diegenen die iets te vieren hebben.GRANDIOOS EN HEEL VEEL DANK!!!
Grietje en Jan Hadderingh uit Gieten schreef op 19 februari 2018 om 09:22:
Mede door Eric hebben wij een super feest gehad .Echt een aanrader.Nogmaals bedankt Eric
15 december gevierd dat ik Abraham zag. Dankzij jou is het voor mij een heel geslaagde avond geworden. Ook van de gasten alleen maar positieve reacties ontvangen. Wij zullen je zeker aanbevelen als iemand een feestje gaat geven. Nogmaals hartelijk bedankt.
Eric,,het was een gezellige avond met goeie muziek.Bedankt Eric!!
Eric, bedankt voor jouw geweldige optreden tijdens ons 2x50 jarige verjaardagsfeest. Het is echt een feest geworden waar wij op hoopten. Vooral met de nummers van U2 heb je mij echt geraakt.
09-12-2017
Gisteravond een top avond gehad ter gelegenheid van mijn 65 ste verjaardag! Iedereen was erg enthousiast over de muziek. Wij hebben gedanst gezongen en gefeest! Eric bedankt voor je geweldige bijdrage.
zaterdag 18 november hadden we een superfeest met Eric!
Dansen, zingen etc.
Voor mij is een feest geen feest,
Als Eric Ekkerman niet is geweest.
wij ontvingen super leuke reacties, zoals mijn tienerleven kwam weer tot leven, een echt feest voor iedereen.
Je betrok de hele zaal er bij.
We hadden niet alleen Eric, maar ook prima publiek die goed van zich liet horen.
Kortom namens alle gasten BEDANKT!
Datum: 20.11.2017, 01:37:21
KNALLEND FEEST!
GEWELDIG!
IEDEREEN HEEFT GENOTEN.
zaterdag 18 november hadden we een superfeest met Eric!
Dansen, zingen etc.
Voor mij is een feest geen feest,
Als Eric Ekkerman niet is geweest.
wij ontvingen super leuke reacties, zoals mijn tienerleven kwam weer tot leven, een echt feest voor iedereen.
Je betrok de hele zaal er bij.
We hadden niet alleen Eric, maar ook prima publiek die goed van zich liet horen.
Kortom namens alle gasten BEDANKT!
Eric, je krijgt de complimenten van de schoonouders van mijn jongste dochter. Afgelopen vrijdag hebben ze dankzij jou een geweldig feest gehad. (in de buurt van Raalte). Groeten, Jos
Dag Eric
We hebben ontzettend genoten van je muziek op ons feest in de sfeervolle zaal bij Reimink in Heeten. We waren 40 jaar getrouwd en ik (Gerda) 65 jaar.
Mede dank zij jou was het super gezellig en we hebben heel veel leuke reacties gehad over je muziek. Er waren steeds mensen op de dansvloer. Heel gezellig!!!
Echt top gedaan!!!
Groet van Anton en Gerda Holterman
We hebben erg genoten van de muziek die Eric speelde, maar daarnaast is hij ook een echte entertainer die de sfeer van de avond perfect aanvoelt. We hebben de hele avond gedanst en genoten.